Stránky

štvrtok 10. mája 2012

Mozzarella prsteň

Cesto:
  • 500 g chlebovej múky
  • 1 polievková lyžica cukru
  • 1 polievková lyžica soli
  • 1 sáčok sušeného droždia
  • 250 g vody
Plnka:
  • údená šunka
  • 3 varené vajíčka
  • mozzarella
  • parmezán
  • sušené paradajky
  • čerstvý rozmarín
  • olivový olej
Milujem vôňu rozmarínu a tento chlebík rozmarínom prevoňal celý byt. Okrem toho, že krásne vyzerá je aj neskutočne chutný a najlepší ešte kým je teplý s roztekajúcou sa mozzarellou a šťavnatými paradajkami vo svojom vnútri.
Z ingrediencií pripravených na cesto pekárnička vymiesila cesto (kde chýba pekárnička, cesto zamiesi ručička :)) a po vykysnutí som cesto na pomúčenej doske rozváľala do tvaru obdĺžnika a nahusto posypala mozzarellou nakrájanou na kocočky, dvoma hrsťami parmezánu na drobno nakrájanými paradajkami, vajíčkami a šunkou. Všetko som to zvinula do rolády, asi nejak tak ako keď sa pripravuje orechovník a preniesla som to na papierom vystlaný plech. Cesto som uložila do tvaru prsteňa a povrch som poriadne potrela olivovým olejom a posypala strúhaným parmezánom a nakrájaným rozmarínom.



Prsteň som piekla pri teplote 200 stupňov 30 minút.  Ak to vydržíte tak nechajte chlebík aspoň trošku vychladnúť a potom už podávame len tak...so zeleninou alebo aj bez nej.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára